طراحی لوگو حرفه ای و ارزان | آریا لوگو

آریا لوگو

آریا لوگو | طراحی لوگو حرفه ای و ارزان

شرکت طراحی گرافیک آریا لوگو طراحی لوگو حرفه ای و ارزان با توجه به تنوع کارهای واحدهای مختلف آن از طراحی محتوای سایت های اینترنتی،  طراحی لوگو و طراحی ست های اداری و طراحی کلیه طرح های گرافیکی و کلیه کارشناسان و هنرمندان ما این دانش و آگاهی را دارند که چگونه تصاویر هنری خلق نمایند که در دنیای واقعی و عمل به زیبایی تمام پیاده سازی و اجرا شوند و در نهایت این آثار بتوانند پیام برند یا سازمان را به مخاطب منتقل نمایند.

در ارائه خدمات طراحی گرافیک سخت گیری نداریم و چنانچه شما فقط نیاز به این سرویس داشته باشید ما با کمال میل حاضر هستیم پروژه های طراحی شما را انجام دهیم و در نهایت فایل های مربوط را به طور کامل تقدیم شما کنیم.

طراحی لوگو ، طراحی آرم و نشان تجاری یکی از اصلی ترین خدمات آتلیه طراحی گرافیک شرکت آریا لوگو می باشد.هر کسب و کاری به منظور معرفی خود در بازار نیازمند این است در ابتدا راه، نشان و علامتی برای خود انتخاب نماید تا مخاطبین بتوانند از طریق این نشان محصولات و یا خدمات آنها را شناسایی نمایند. آرم و نشان یک کسب و کار تا آنجایی با اهمیت است که می تواند حتی در فروش محصولات و خدمات تاثیر بسازایی داشته باشد. تصور کنید محصولی بسیار خوب ولی با لوگو و نشان نا مناسب!!!

لوگو چیست؟

لوگو یک نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود.

  • این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
  • لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چهره و مشخصه یک برند است.
  • طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.
  • بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما می‌باشد.
  • لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود.
  • در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد به عنوان مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و غیره

همین حالا لوگو مدنظرتون رو سفارش بدین!!…

انواع لوگو

طراحی لوگو (طراحی لوگو حرفه ای و ارزان) را می‌توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم نمود:

  • استفاده از تصویر(آیکون، سمبل، پیکتوگرام) مثل شرکت اپل
  • استفاده از نوشتار: لوگوتایپ، وردمارک: استفاده از نام شرکت و ارائه آن خارج از فونت‌های مرسوم مثل: لوگوی دیسنی و یا توییتر / مونوگرام،طراحی با یک حرف یا حروف اختصاری برند / تایپ بیس: طراحی با نام شرکت یا برند که شکلی گرافیکی را بسازد
  • ترکیب نوشتار و تصویر(لوگوی ترکیبی): مثل پیتزاهات

طراحی لوگو حرفه ای و ارزان       طراحی لوگو حرفه ای و ارزان , طراحی لوگو ارزان, طراحی لوگو حرفه ای, طراحی آرم ارزان, طراحی آرم حرفه ای, طراحی نماد, سفارش طراحی لوگو ارزان, ساخت لوگو حرفه ای, ساخت آرم تجاری, سفارش لوگو حرفه ای و ارزان, طراحی لوگو تایپ فارسی, سفارش لوگو ارزان,طراحی لوگو در تبریز , طراحی لوگو در تبریز , طراحی لوگو , طراحی تراکت , طراحی منو رستوران , طراحی کارت ویزیت , طراحی بروشور , طراحی ست اداری       طراحی لوگو حرفه ای و ارزان , طراحی لوگو ارزان, طراحی لوگو حرفه ای, طراحی آرم ارزان, طراحی آرم حرفه ای, طراحی نماد, سفارش طراحی لوگو ارزان, ساخت لوگو حرفه ای, ساخت آرم تجاری, سفارش لوگو حرفه ای و ارزان, طراحی لوگو تایپ فارسی, سفارش لوگو ارزان,طراحی لوگو در تبریز , طراحی لوگو در تبریز , طراحی لوگو , طراحی تراکت , طراحی منو رستوران , طراحی کارت ویزیت , طراحی بروشور , طراحی ست اداری

ویژگی‌های طراحی یک لوگو خوب و موفق :

طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد؛ (طراحی لوگو حرفه ای و ارزان)

  1. اعتبار و سنخیت: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
  2. باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.
  3. ماندگار و پایدار: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.
  4. انعطاف پذیر: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.
  5.  یک طراحی خوب و موفق را باید بتوان به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها و هنگام کارهای چاپی بدون هیچ مشکلی استفاده نمود.
  6.  باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.

و به طور خلاصه می‌توان گفت طراحی یک لوگو باید ساده و گویا، منحصر به فرد و در ارتباط با موضوع کسب و کار باشد باید جذابیت بصری داشته و با مخاطب ارتباط برقرار کند.

با یکسان بودن شیوه طراحی در تمام قسمت‌ها ضمن نوآوری هماهنگی تکنیکی ایجاد نماید.

سؤالاتی که باید در ارتباط با طراحی لوگو به آن‌ها پاسخ دهید؟

خدمات یا کالای ارائه شده توسط شرکت‌تان را چگونه توصیف می‌‏کنید؟
اهداف بلند مدت شرکت شما چیست؟
رقبای اصلی شما چه کسانی (چه شرکت‌هایی) هستند؟
عامل تمایز شما از رقبایتان چیست؟
گروه هدف و مصرف کنندگان شما چه کسانی هستند؟
تصویر ذهنی از لوگویتان دارید؟ توصیف کنید.
آیا برند شما رنگ خاصی دارد؟
چه نوع لوگویی را ترجیح می‌دهید (آیکون، لوگوتایپ، مونوگرام و غیره)؟
از لوگوی شما قرار است بیشتر کجا استفاده شود (چاپ، رسانه‌ی تصویری، وب و غیره)؟
چه میزان بودجه می‌خواهید جهت طراحی لوگو اختصاص دهید؟
آیا نیاز به طراحی‌های دیگری با لوگوی جدیدتان دارید؟ با چه موضوعی؟

چه کسی می‌تواند یک لوگو را طراحی کند؟ طراحی کردن یا طراحی نکردن لوگو؟

  • از لحاظ  فنی، هر کسی که اندکی با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی داشته باشد و حتی بدون دانش اصول طراحی و خلاقیت می‌تواند یک لوگو ایجاد کند.
  • باید به هزینه طراحی به دید سرمایه‌گذاری در بخش برند و تبلیغات، و همچنین آینده کسب و کار نگاه کرد.
  • طراحی لوگو نقطه شروع و هویت بصریِ کسب و کار شما و نیز طراحی خوب برای شماست.
  • ایجاد تصویر ذهنی ماندگار در ذهن مخاطبانتان در توسعه تجارت و بازاریابی برای شما نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
  • باعث می‌شود که لوگوی شما به درستی و در هر زمانی به خوبی دیده شود.

روح و هدف از طراحی لوگو، اینست که شما به یک هویت و نام تجاری خاص در رسانه‌ها برسید این رسانه می‌تواند از کارت ویزیت یاسربرگ شما تا تبلیغات تلویزیونی را شامل شود. لذا با طراحی یک لوگو خوب و موفق و با کمک از طراحان مجرب می‌توانید به سادگی به این مقصود دست پیدا کنید.